גיל פוגוזליץ וקרן השקעות






נכנסתם לעולם של קרנות השקעה ואתם לא בטוחים מה הצעדים הנכונים להצלחה בעולם זה? מוזמנים לקבל כמה פרמטרים שחשוב שתשימו לב אליהם, בבואכם לבחור קרן השקעות חדשה. המלצות חמות ומקצועיות מגיל פוגוזליץ, אשר לא מזמן, חברת אבחון רפואי בה הוא משמש מנכ"ל, נרכשה על ידי קרן השקעות מהונג קונג. בואו נבחן את הפרמטרים ביחד.

בסך הכל, כל מי שמחפש להשקיע בקרן, מחפש מינימום סיכונים ומקסימום רווח, זה לא חדש, השאלה היא מה הפרמטרים שחשוב לשים לב אליהם?

פיזור – פרמטר מרכזי ומוביל. שוק הנדל"ן פורס המון אופציות של קרנות, וקרן COFUND מביאה חידוש מרענן: גם מט"ח וגם פיזור סקטוריאלי וגיאוגרפי. הקרן הזו מאפשרת להשקיע בנדל"ן יזמי למגורים, לא רק בנדל"ן מניב, כמו בקרנות ריט, וזו כבר נקודה מעניינת. COFUND מציעה פיזור שמפחית את הסיכונים.

בטוחות - לכל קרן יש את הבטוחות שלה, וזה מובן מאליו, אחרת לא היו משקיעים בה, נכון? ההבדל בין COFUND לקרנות אחרות הוא רמת הבטחון וההגנה שהיא מספקת. היזם, כמו גיל פוגוזליץ,  מעניק לקרן ערבות אישית, ובכך מגדיל את הבטחון שלו כמשקיע.

שותפות – בקרן COFUND, המשקיעים הופכים להיות שותפים של היזם בעסקה, מהשלב הראשון ועד האחרון. הם יודעים היכן כספם מושקע, בקרנות ריט למשל, אין אפשרות לדעת היכן יושקע הכסף, אין מינימום מגבלה בסכום של ההשקעה, מה שמגדיל את הסיכון.
בארה"ב יש מאות קרנות ריט, אגב, בארץ יש רק 4 שנסחרות בבורסה – ריט 1, סלע נדל"ן, הן הוותיקות, בתחום המשרדים, יש את ריט מניבים בתחום המסחרי, ומגוריט, הקרן היחידה בינתיים בריט שמשקיעה בדירות מגורים. אנו צופים שכמות קרנות הריט תגדל בעתיד, זה עדיין לא משנה את הדעה שלנו לגבי COFUND.


אקזיט – כשאתם מצטרפים להשקעות מכוונות אקזיט, זה אומר שמטרתן להסתיים כמה שיותר מהר, ולהשיג את התשואה הגבוהה ביותר בזמן הקצר ביותר. נסו למצוא קרן השקעה עם זמן השקעה ממוצע עד שלוש שנים, זה יכול בהחלט להשיג תוצאות טובות ומשמעותיות, בפרק זמן קצר.



תגובות

רשומות פופולריות